@ Terima Kasih

Thursday, January 27, 2011

Semalam Ibu singgah blog Coffee Mama. Terharu bila ada letak BabyIbu dalam entri. Hehe.


Bila Ibu baca entrinya tu buat Ibu sedar yang dulu Ibu selalu letak info pasal anak kan. Sekarang dah kurang sikit disebabkan kesibukan sebagai pelajar. Insyaallah akan cuba curi masa untuk banyakkan entri berkualiti pasal penjagaan anak ni. Tungguu!!

Apa pun di kesempatan ni nak ucapkan terima kasih kepada semua reader yang sudi baca blog ini. Ibu cuba hasilkan entri yang beri faedah dan menarik untuk semua ya. Insyaallah.

P/s: Oh ya, kepada Coffee Mama. Welcome to blogger world! Semoga menjadi Blogger yang berhemah dan menghasilkan entri yang berkualiti :)

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Zaidah said...

maknayer ada orang follow n menghargai blog Babyibu...

Huda said...

terharu kan bile ade org hargai kite :)

Mama Zharfan said...

siyes rasa touching kan bia kita jd sumber inspirasi utk blogger lain :)

Oyat Ceritera said...

i ada promote blog babyibu kat en3 i....hehehe tq 4 ur good service

shikin said...

sy pon memula skali kenal blogger adalah babuibu sbb nak tau psl baby..pastu mamazharfan sbb suke citer psl pengalaman kat negara org n contest2nye..harap dpt memberikan byk info2 yg boleh dikongsi n dijdkan panduan followers..

Mysunshine Cupcakes said...

as salam,
jemput ke blog & join our GV + help rumah titian ashraful rohaniah..

http://mysunshine-cupcakes.blogspot.com

zar

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ha'a la kn..skrg dh kurang isu sal anak...

AyuArjuna BiGoshh said...

huhu...sharing is caring :)

Coffee Mama said...

Waaahh...Terharu juga coz babyibu sudi singgah minum kopi @ my blog! Thank you for the support :-)

CatlinaFly said...

wah tahniah2..;) babyibu ramai fans!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop