@ Ammar dan Video

Wednesday, February 2, 2011

Em lama tak update pasal Ammar kan. Ammar sekarang makin petah bercakap walaupun pelat. Alhamdullilah dah pandai baca doa makan, doa tidur, ABC dan 123. Alif Baa Taa dalam proses. Ammar juga baru pandai tulis A, C, F, O dan lukis muka. Ok la kan bagi budak berumur 2 tahun 10 bulan. Ini Ibu upload gambar Ammar baca doa makan.

video


Sori gambar gelap sikit. Ini ambil semalam dalam kereta. Boring-boring tunggu Tok Mama, Ibu pun ambil gambar Ammar. Tu pun take yang ke berapa sebab sibuk "nak ingok-nak ingok" - nak tengok. Tak sempat rakam habis dah sibuk terkam handset. Ni pula Ammar baca ABC.

video

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

wah...dh pandai ammar ekk...anak lisa baru 1thn 10bln baru je blh hafal 1-10...huhuhu..suka sgt dia mengira...abc lak tunggnag langgang...doa dia just tadah tangan jer..hehehe..ikut ckit2...ckp pn xlncr sgt...tp xde la pelat sgt...

laila sanuri said...

so sweet....iqbal 2 tahun 5 bulan dah hafal alfatihah.tapi pelat la..hehehe

BabyIbu said...

mamaraisya..anak lisa kecil lagi tu..

laila..ok ammar next milestone alfatihah pula. hehe. ammar br skit2. tak boleh penuh lagi.

eiNa said...

hehee..aira pun dh bleh makan doa makan.. tpi pelat laa kn,..
lama xjmpa ammar nih..

fa10 said...

sejuk hati ibu mengandung..

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ha'a..kecik lg...xsabar nk tgu besar..hihihi

Adyshariz said...

comel jer tgk budak2 hafal doa makan atau tido..

CatlinaFly said...

wah...e-ein lak baru je kira satu dua sampai tiga jek huhu..kalau bab doa...amin jelah dia tau..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop