@ Baru sampai..

Saturday, February 5, 2011


Ibu baru sampai di KL. Alhamdullilah keluar selepas subuh maka jalan lancar sahaja. Kereta banyak tapi tak jammed. Jalan ke utara tadi jammed sikit sebab ada kemalangan. Sampai tadi dalam tengah hari. Tapi terus ke rumah MIL dan kemudian hantar adik ke stesen bas bukit jalil.


Baru Ibu tau wujud stesen bas kat situ. Hehe. Kalau dulu kat Pudu je tumpuan. Lepas tu Ibu banyak guna Hentian Duta sebab bas kat Utara main kat situ. Punyala ramai orang tadi so kitaorang drop jelah sebab takde parking. Nasib baik Ammar tidur, kalau tak mesti menangis "Unker" balik. (Unker=uncle eman or pak langnya).


Oklah nak rehat. Kepenatan. Insyaallah malam ni banyak pengumuman nak buat ni. Kena rehat, unpack dan kemas rumah dulu ye. Till then.

Comelkan - mesti main sampai pengsan ni - keke (Sumber)

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Oyis said...

bestnya balik kg!

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

hehehe..sama la..lisa baru je smpai pg td...terus masuk keje..tp sedih sbb anak tinggal kt kg...huhuhu..kesunyian la kami utk seminggu...

AyuArjuna BiGoshh said...

bwsh...tahun CNY duk umah dan jejalan dekat2 ajer..huhuhu

SyUhAdA said...

sme la..
jln sesak gler...
berjam-jam dlm keta..huhu

fa10 said...

semua org citer pasal demonstrasi jln ni ... aka jem.

BIONIC WOMEN said...

kami x balik kampung pun..
comel gambar budak tu tido

CatlinaFly said...

skrg dah abes cuti...selamat bekerja..uhuk uhuk...liat rasanye nak gi keje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop