@ Kereta Kami

Sunday, February 27, 2011

Ayah ke Grenoble, France kan atas dasar kerja. Maka dapatla kami kereta untuk bergerak ke mana-mana. Itu yang sampai ke Geneva, Switzerland tu. Kalau naik train - memang tak mampulah. Lari budget shopping Ibu. Hehe. Kereta ni nama die Renault Kangoo. Kat sini ramai pakai kereta ni.

 Dari depan

 Dari belakang

Ammar dalam kereta

Nak cakap selesa tu takdelah sebab kereta ni macam kereta angkat barang - hehe nama pun kereta ofis kan. Tapi cukup selesalah kami naik jalan-jalan pusing. Bersyukur ada kereta - kalau tak kena jalan kaki atau naik train jelah.

6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Sitisifir10 said...

Jadilah dari kami yang terpaksa berjalan ulang alik ber kilo2metrico baru2 ni dengan musim sejuk nye...huhuhuhu

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

okla 2 kak..ada la knderaan nk wt ronda2...hemm..jimat ckit kos kn...huhuhu..kt sini pn ramai je kn yg guna kete 2...

Liza said...

Best la ada keta. xde peluang nk ke sana, apatah lg memiliki keta krt sana. huhu...

Mama Zharfan said...

sgt convenient tu sbb dpt keta free utk jln2 ;)

me dh click HB :)

Pensil Magik said...

selalu nampak kete ni kat sini.. hubby suka kete ni dia cakap sgt praktikal ;)

CatlinaFly said...

wah ok lah tu..ade ga kete utk bergerak sana sini..mesti left hand driving kan hihihi kalau sy , kekok !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop