@ Oh Cokelat!

Tuesday, February 8, 2011

Ibu dah umumkan sponsor untuk hadiah TC&TR Februari pada entri lepas. Sponsor kali ni ialah  zleenalovechoc. Sebelum kita tengok apa hadiah untuk anda, meh kita jengah kedainya yang nampak sungguh lazat itu. Oh ada macam-macam.

Untuk hadiah ada




Untuk kasi gift masa majlis ada




Untuk hantaran dan majlis kahwin ada






Uih pendek kata macam-macam ada di zleenalovechoc. Bermula 8 februari 2011 - 28 februari 2011 ni ada promosi best kat zleenalovechoc.

PROMOSI COKLAT PRALINE

25 pcs + box + pos = rm35
35pcs + box + pos = rm45

LOLICHOC MILK + WHITE CHOC

20 pcs lolichoc + pos = rm30
40 pcs lolichoc + pos = rm50


HARI PENGEPOSAN 
SELASA DAN JUMAAT

zleenalovechoc juga menawarkan kelas memasak coklat untuk sekitar bandar melaka, jasin, tangkak setiap minggu. Boleh buat di rumah pelajar. SEMUA peralatan disediakan dan akan dibawa . Bayaran RM200. Hubungi  012-2642304 (fazleena). Maklumat lanjut klik zleenalovechoc.

Hadiah untuk TC&TR Februari

Coklat 25 pcs- isy sedap tu.

Thanks zleenalovechoc sudi sponsor TC&TR Februari ni. Nak tahu maklumat lanjut pasal  TC&TR  klik  TC&TR .

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

AyuArjuna BiGoshh said...

nampak sangat lazat coklat itewww

Ayun said...

sukernyer coklat ni!!

CatlinaFly said...

halamak...besh2..boleh menang tctr dua kali ke yana? hehehe

BIONIC WOMEN said...

comel sangat semua coklatnya...
boleh ler nak tempah nnti nih..hehe

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

alahai syoknya cekelat..sukanya klu dpt..huhuhu

mariah_smile said...

btol2, best kalo dpt... nyum2x..

fa10 said...

ohoho.. bestnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop