@ Telekung Kanak-Kanak

Tuesday, February 1, 2011

Dulu Ibu ada post entri berkenaan telekung handmade kan? Sekarang ada telekung handmade untuk kanak-kanak pula. Terdapat dalam dua saiz iaitu:

1) Ukuran a ( labuh telekung 70 cm, labuh kain 70 cm ):
Sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 - 3 tahun.

2) Ukuran b ( labuh telekung 80 cm, labuh kain 80 cm ):
Sesuai untuk kanak-kanak berumur 4-5 tahun.



Mia,anak Pn. Donat berumur 3 tahun. Mia pakai ukuran a.

 
Ali pun pakai ukuran a punya ^^


Echa adalah budak 1 tahun yang badannye kecik. Dia pun muat2 untuk size a.

Untuk tempahan dan pertanyaan lanjut , sila emel : nurdiyanazulkifli@yahoo.com

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

alahai comelnya bila tgk anak kecik pakai telekung...berminat jer..tp bulan ni xcukup bdgtlak..nnt nk tempah la dh ada bdgt..huhuhu

Sue* mamaID said...

saya dah tempah satu untuk anak dara...saiz a. tu...semalam diyana dh pos...kalau tk ari nie...esok dpt le...

Mama Zharfan said...

sgt comel ;) me belum ada gegirl ;)

fa10 said...

cute miut gitu si kecil solehah tu!!!

CatlinaFly said...

mcm nak beli..nanti sy roger2 hehehe

CatlinaFly said...

aisey..kena tunggu gajilah yana..

yana yang jual kan?

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

insyaallah klu ada rezeki lebih nk order yg sepasang la...tgu la gaji bulan depan dlu..heheh..bln ni dh pokai arrr...yg mama xpenting...yg anak dara lebih penting skrg ni..mesti dia sronok abis dpt pakai teleung cm mama dia..huhuhu..xsabar nk ada duit...nk order ngn akak..

hani syahida said...

hehe...comel je bdk2 ni pakai telekung

Anonymous said...

Salam..ada lg tak saiz a?mcm comel je tgk:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop