@ Pilihan

Friday, March 11, 2011

Dalam hidup ni banyak pilihan yang perlu kita buat. Tak kirala dalam perkara besar seperti nak pilih pasangan hidup, nak pilih perkerjaan atau perkara kecil macam nak beli kasut.

Kita tak tahu sama ada pilihan itu betul dan sesuai untuk kita di masa depan. Sebagai manusia, kita hanya boleh senaraikan pro dan cons sesuatu perakar dan cuba pertimbangkan sebaik mungkin. Kemudian, apa yang boleh kita buat ialah bertawakal dan memohon supaya Allah memberi petunjuk yang pilihan yang kita buat itu tepat dan semoga Allah memudahkan urusan kita.


Hari ni Ibu kena buat satu pilihan. Pilihan yang kesannya nanti amat besar. Ibu tak dapat ceritakan di sini atas sebab-sebab tertentu. Ibu tak pasti pilihan ini tepat tapi Ibu berharap Allah permudahkanlah urusan Ibu. Korang pun doakanlah sama ya. Amin.

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Lovely Ayun said...

Semoga Ibu tenang dan gembira dengan pilihan yang dibuat..

BIONIC WOMEN said...

semoga Allah berikan hidayah agar ibu buat keputusan yg terbaik..aminnn

Syima Emi said...

Insya Allah Kak Yana..semoga dipermudahkan semuanya... Kita semua mmg tak terlepas dari 'terpkasa' membuat keputusan.. Insya Allah Allah tahu apa yang terbaik utk kita.. All the best kak dalam apa jua..

Fitri Senin said...

semoga pilihan yang dibuat oleh ibu adalah yang terbaik... :)

Diyana said...

bukan ang sorang.aku pun dalam dilema 1-2 minggu kebelakangan ini. pilih sama ada nak jaga hati suami atau besfren. dua2 nak jaga.kan rumi? ;)

liza said...

moga yana dpt buat pilihn yg terbaik:)

Mama Zharfan said...

moga dpt buat pilihan yg terbaik yer yana..amiin

AkmaFaizal said...

suspen jer..apalah agaknye pilihan tu yer. Moga2 dipermudahkan..Amin

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

per2 pn semoga pilihan yg dibuat adalah betul...n semoga dipermudahkan olehNya

nurul nabila bt medan said...

kena yakin ngan diri sendiri.n yakin yang pilihan itu adalah benar.

CatlinaFly said...

semoga pilihan yg yana buat, bertepatan...amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop