@ Potong Rambut

Wednesday, March 23, 2011

Dah lama tak potong rambut Ammar. Saje simpan panjang sebab ingat kalau pergi Paris tu rambut panjang kurang la sejuk.



Minggu lepas pergi potong. Alhamdullilah Ammar dah tak nangis macam dulu. Dah brave - heh.

video

Sikit lagi nak nangis ni - tangan menggeletar tu pegang Ibu. Gambar lepas potong? erk tak ambil pula. Sibuk pujuk takut Ammar nangis. Terus Ayah belanja Ammar air coklat kat kedai runcit sebelah. Heh.


8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Bionic women said...

rambut ammar ni macam rambut anak sedara saya. anak ekor depan belakang..hehe..comelll

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ala..ammar dah besar kan..ragam pn dh xbyk..dh jd budak cerdik pandai n dah boleh pk...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

dah hemsem pn ammar ngn rambut baru...tp biasa adik2 lisa klu rambut pnjg mmg dh xsenang duduk...dh nk start demam n xselera mkn pn bila rmbt dh lebih telinga..xtau la kenapa..tp mmg 2 la yg jadi..huhu

nurul nabila bt medan said...

kan hensem :)

nurul nabila bt medan said...

mcm adek nabila jerk !
kalau bab potong rambut
1001 alasan dia bagi.
hehe:)

Mama Zharfan said...

dh besar pun..bila nak dpt adik hehehe

CatlinaFly said...

huhu E-ein kalau nampak gunting je nak lari..pastu kalau dapat pun jwbnye senget benget ler

caiyok ammar!

(Fm + tower tu dah sampai..hiii..suke keychain tu..macih!

FaizahMohd said...

amar look handsome with long hair... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop