@ Ulat oh Ulat

Thursday, March 31, 2011

Pokok kat luar rumah Ibu banyak betul ulat. Tak pasti la ulat bulu ke apa (buta binatang sikit - huhu). Tapi asal pokok tu tumbuh daun baru je, habis dimakannya. Tensen Ibu.

 Nampak tak?

 Close up sikit. Bukan satu tau, berpuluh-puluh.

Ada sesiapa tahu kenapa dan macam mana nak hilangkan. Semalam Ayah baru pergi beli racun organik. Dah dua hari takde beza pun. huhu.

Racun Organik - RM14

8 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mysha said...

hye ibu..saLam perkenalan..sara baru jER menjengah blog ibu.. rasa blog ibu intResting sGt... nk fOllow la...

ibU terUknyer ulat tu kan..aBis sume dauN.. hurM nak kasik ideA pun taK taw mcM mn.. sabar ibU ek..

mummy_ayu said...

tak suka ulat2 nie..geli...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

cm geli je bila byk sgt ulat..huhu...pelik 2 ulat xmati jugak guna racun...hemm...

Anonymous said...

tula. org suruh bela kucing, arnab, kura-kura xmau. da bela ulat kn da jadi mcm ni. ngehehehe :P - ur hensem little bro :D

nurul nabila bt medan said...

tak suka tgok ada ulat2 ni.
rase geli sangat !

nurul nabila bt medan said...

semoga ulat2 tuh pergi ngan segera:)

Mama Zharfan said...

geli geleman me tgk ulat tu..nak kena sembur racun yg kuat sikit kot

hezrina83 said...

dr jauh tak nampak ulat tuh..abah nurul pandai jaga pokok.tapi tuk organik tak taulah plak..sembur racun yang bersesuaianlah kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop