@ Hujan di Tengah Malam

Friday, April 8, 2011

Semalam layan cerita Hum Saath Saath Hein kat chanel 708. Antara cerita Hindustan favourite Ibu. Kalau dulu cerita Hindustan best-best. Jalan cerita best, lagu best, mesej best dan pelakon best. Cerita sekarang sudah tak berapa best. Lagu pun tah apa-apa dan harapkan pelakon wanita yang seksi.Huhu.



Ibu ajak Ayah tengok. Bagi Ibu cerita ni penuh dengan mesej kekeluargaan dan kasih sayang. Emm tapi Ayah tahan setengah jam je. Pastu pengsan. Memang orang lelaki tak sanggup kot nak layan cerita Hindustan. So far yang Ibu tahu cerita yang lelaki suka tengok ialah cerita Mann. Agaknya cerita ni - lelaki tu merana so konon-konon dioarng terasala la kot kesedihannya. Heh.





Apa kaitan dengan tajuk entri? Walau dah tengok lebih 5 kali - tetap Ibu menangis teresak-esak di hujung cerita. Sampai tersedu-sedula sedih - sungguh tak boleh belah. Keke. Nasib baik Ayah tidur - kalau tak mau kena gelak. Ammar pelik tengok Ibu. Siap datang peluk Ibu dan cakap - Ibu, Abang ade. Sambil kiss Ibu. Nasib baik anak Ibu ni romantik. :).

6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

yatie chomeyl said...

sama lah kita yana. wpon dh tgk ribu2 kali cerita tu, tetaplah nangis berjurai2 air mata kui3x

mamamuaz said...

sweet ammar! =)

hezrina83 said...

memang cite industant dulu2 syok nengok..feeling abes.tapi kalau skang banyak thriller n muka baru..tak bape layan

Mama Rayyan said...

Suka gak tgk cite tu...best3x.Sarat dgn messsage kekeluargaan...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ooo..peminat citer hindustan la ni ekk..huhuhu...mmg dahsyat la bila dh 5 kali tgk stay nangis...mmg tangkap leleh la akak ni...huhu

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ha'a...citer dlu mmg best2..skrg ni xbrp best..disamping hero2 n heroin xberapa nk cun la..huhu..lagu pn xbest sgt plak 2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop