@ Kenduri Durian di Bilut

Sunday, April 10, 2011

Kami sekeluarga memang hantu durian. Semalam pergi ke Bilut. Ada dusun saudara. Beli kat Kota Damansara ni mahal sangat so atuk ajak la jalan-jalan cari durian :).

 Durian yang dah siap dikutip

 Ammar 'perak' tengok durian banyak

 Ammar posing denagn durian jantung


 Besar kan?

 Durian jantung - sedap juga tapi kurang manis. Ibu suka yang manis dan lemak berkrim.

 Ammar pun suka

 Sampai petang tinggal separuh

Err gambar time makan tak ambil. Semua dok sibuk mengisi perut. Semua jenis durian ada. Manis, tengik dan berkrim. Paling Ibu suka yang bawah ni. Marvelas...

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Lovely Ayun said...

terliurnya tgk durian yg yum yum tu..

Zulaikha Mohamad said...

yana.. sedapnye.. terliur la plak.. camane ni??

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

wah..masyuk 2...kt kelantan ni mahal lg regenya cz durian xbyk lg kn..kt kebun pn baru berputik...hemm..biasa dlm bulan puasa baru nk jatuh durian 2..menci tul la...buat kita tergoda dibulan puasa...huhu...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

durian akak suka 2 durian musang king aka durian kunyit kan...hemm...tp musim org sakan mkn durian kita pn dh mkn cuma xpuas hati..rege mahal tp isi hampeh...sebijik masam...sebijik lak masak mentah...sebiji je yg ok...xpuas hati...huhuhu

munna said...

banyaknya durian... kat sini mahal lagi ..nak tunggu pokok sendidri baru je berbunga ,, bulan 7 baru gugur agaknya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop