@ Nak Baby

Monday, May 16, 2011

Semalam Ibu pergi kenduri, ada sorang baby ni. Ammar suka sangat. Siap peluk dan kiss. lepas tu Ammar bisik kat Ibu - " Abang Ammar nak bawa balik baby ni Ibu". Ibu cakap "Mana boleh sayang - nanti Ibu baby tu nangis". Terus Ammar buat muka sedih, tunduk dan berjalan pergi. 2 minit pastu meraung nak baby.

Adoila Ammar sayang - baby bukannya boleh ambil-ambil. Nampak gaya kena tambah baby cepat ni :p. So kena la pulun study cepat-cepat. Chayokkk!!

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

wah..ammar dh mintak bby..so cepat2 la yekk kak..sian kt ammar..dia kesepian la kot 2...2 yg mintak teman..hehehe

ytekecik said...

huk alo hai ammar.. ksian kat dia.. ammar nak geng la kak..

kinna said...

sian ammar..chayok2 yana..bg ammar 'geng'..hehe

...sWeeT uMi... said...

hahah pe lg ibu, ammar dah bg green light (",)...suke tengok muke ammar...

puan nina said...

alalala..dah pandai mintak adik.comel je

risa said...

chaiyokkkkkkk..macam anak akak yg lelaki tu boleh plak mintak adik lelaki sebab adik dia pompuan kan..adehhhh bebudak sekarang pandai sungguh..siap suruh beli kat kedai

mila.ibunajihah said...

cian ammar..tersentuh naluri 'abang' dia ye. my doter pn camtu, klu bagi pegang kazen dia yg masih baby..dia peluk pastu tak nak lepas..risau kami dibuatnya, anak patung dia tak nak pula..hehe.

azzamoro said...

meh la abg ammar aunty bg pinjam baby alyff. haha.
cer try duduk sehari ngn baby. ade berebut brg tak nanti. :P

Yaati Nor said...

kena cepat tu dapatkan baby untuk ammar tu..rezeki2...

aNiM said...

hehe.comel sangat.
kesian ammar takde kawan ye..
dapat adik nanti mesti sayang lebih kat adik dia :)

transformed housewife said...

Ammar nak ada teman bermain dan bergaduh tu. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop