@ No BE

Friday, May 6, 2011

Rasanya lama sangat tak dapat Buffered Earning (BE). Tahun ni rasa macam dapat satu atau dua je. Itu pun singgit dua inggit. Oh kenapakah? Nuffnang merajuk dengan BabyIbu ke?


BE yang ada pun dari BabyIbu Shoppe (padahal yang itu pun dah lama tak sempat nak update)

Takpelah Ibu masih setia menunggu. Matlamat utama blogging bukanlah duit. Tapi kalau dapat sikit-sikit tu lepaslah nak beli handbeg idaman hati. Tak gitu? Hehe.

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

♥MiZz-siHa♥ said...

rmai yg komplen kt ssh nuff nak bg BE skrng nie

aNiM said...

saya baru sangat daftar nuffnang.saya tak berapa faham nak baca macammana BE tu.haha.jakun tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop