@ Target

Thursday, May 26, 2011


Tadi pergi bengkel penulisan jurnal. Ajar macam mana nak pilih targeted jurnal dan sebagainya. Tapi nak cakap ni bukan pasal jurnal la - dah tak larat target - sampainya idak lagi. Huhu. Nak cerita pasal target bila umur 30 tahun.

Bila umur 30 target nak siapkan PhD dan dapat baby sorang lagi. Hehe. Besarnya cita-cita. Marilah semua doakan agar semua tercapai. Amin. Bila masuk umur 30? Hmm kalau kira bulan - tak lama lagi dah. Uhuk. Takpe - dalam hidup mestilah ada target kan? :)

P.S: Orang cakap bila umur 30, boleh rasa perbezaan dari segi kecergasan dan kesihatan. Betul ke?

P.S Promosi: Promosi Avent dan Promosi Corelle masih dibuka. Berminat just email babyibu at gmail dot com.

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

ZanaNordin said...

amin...moga dipermudahkan yerk yana

zana pun target b4 30 nie nak dpt kan sorang lagi baby...hu hu hu

aNiM said...

alamak, tahun depan dah 30.
betulke ada perbezaan dari segi kesihatan?huhu.

harap2 tetap kuat mengasuh dan mendidik anak-anak.

semoga target yana sebelum 30 tercapai.amiin..

aNiM said...

alamak, tahun depan dah 30.
betulke ada perbezaan dari segi kesihatan?huhu.

harap2 tetap kuat mengasuh dan mendidik anak-anak.

semoga target yana sebelum 30 tercapai.amiin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop