@ Warkah Untuk BabyIbu 2011

Tuesday, May 3, 2011



Berdasarkan nama contest rasanya korang boleh agak apa nak kena buat kan? Meh sini Ibu terangkan:

Caranya: 

  1. Hantar email kepada babyibu at gmail dot com dengan tajuk "Warkah Untuk BabyIbu - namaglameranda" - contonhya "Warkah Untuk BabyIbu - Yana".
  2. Dalam email itu, diharap anda berikan komen, pendapat dan cadangan untuk memperbaiki blog BabyIbu ini
  3. Dalam email juga, nyatakan kenapa anda suka BabyIbu dan di bahagian mana BabyIbu dapat memperbaiki lagi kelemahannya (bahagian anda tak suka)
  4. Terbuka pada semua reader BabyIbu (kalau korang tak pernah baca sini macam mana nak komen kan?)
  5. Semua email adalah rahsia dan hanya untuk bacaan BabyIbu sahaja.

Tempoh
2 Mei 2011 sehingga 30 Jun 2011

Hadiah
  • Pemenang akan dipilih oleh tuan punya BabyIbu ni. Tidak semestinya banyak puji atau banyak komen je akan dipilih. Semuanya kena seimbang. Ibu akan pilih email yang paling ikhlas dan meninggalkan kesan.
  • Hadiah - untuk setiap peserta

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

SyUhAdA said...

dah join..
hope diterima lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop