@ Bila dah pandai bertanya..

Tuesday, June 7, 2011

Situasi (dalam gelap tengah baring nak tidur)


Ammar: Esok kita nak pergi mana?
Ibu: Esok kita pergi Danau Kota
Ammar: Danau kota kat mana?
Ibu: Dekat tempat kita makan nasi lemak tu
Ammar: Tempat makan nasi lemak tu kat mana?
Ibu: Dekat Danau Kota
Ammar: Danau kota tu kat mana?
Ibu: Dekat Malaysia
Ammar: Malaysia tu kat mana?
Ibu: (Ibu diam malas jawab)
Ammar: Ibu, abang tanya ni. Malaysia tu kat mana?
Ibu: Danau Kota
Ammar: Ooo. Danau Kota. Bestkan tempat tu.
Ibu: Huhu

Dulu selalu tersenyum bila dengar anak bertanya soalan-soalan yang tiada henti pada parentnya. Bila kena kat Ibu baru tau. Penaaaattt nak menjawab. Apa la di mana la. Sampai takde modal nak jawab. Lebih-lebihh time takde mood. Huhu. 

Ammar baru je seminggu dua dapat pe el tanya tanpa henti ni. Cakap dah banyak tapi a littkle bit pelat la. Dah betulkan pun susah lagi nak sebut. Lidah keras kot. Tapi Ibu tak kisah sangat pelat sebab rasa macam comeiiii. Hehe.

P.S: MAD Deal of the Day: RM79 instead of RM799 for ONE YEAR Professional Website Subscription Including 1 Free domain + Hosting + Website + CMS + 100 Email Accounts + Social network sharing + Customer's newsletter subscription & setup instructions from Webber Ecommerce, Dataran Mentari.

 

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

isabelle said...

hehehe...
gitu le kekdahnye.

masa anak dah byk ckp..kita tak larat layan

Diyana said...

aku kadang bile mia byk soal..aku pas kat papa die..heehehehe

Malaysia Largest Car Classified said...

haha mg mcm tu ah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop