@ Hai anak..

Wednesday, June 15, 2011

Hari ni ada benda kena submit. Bz skit. Jadi layan ni k...


 Ini macam selalu terkena aje? huhu

Huhu..

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

zaidah said...

bleh hilangkan kebosanan n tension...

Diyana said...

rileks. jgn serabutkan kepala.itu aje cara aku bile dah tak terkawal anak2 buat sepah ke, buat onar ke dgn barang2 di rumah..mcm mia ali paling lama depa bleh bertahan stakat 15-20 minit je,pastu letih wat semak..derang sendeng aku minta susu. aku sumbat susu, kasik derang tgk babytv.masa tu aku kemas balik barang2. kdg 1 hari, 5-6 kali ulang..haha.pasrah je. tahun dpn, tbmh lg sorang lak kekuatan tenteran mia ali..hmm.;).bab henset, disbbkan tu aku cuma ade nokia yg ala2 33 sekupang ja.ateng haramkan aku beli henset mahal..dia ckp,buat jahanam je..thn ni saje, aku dh 3 kali tukor henfon semua pasal mia ali la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop