@ Kelebihan Duduk Selangor

Thursday, June 30, 2011

Selain air free-banyak lagi kelebihan lain macam kat bawah ni-siapa layak boleh apply. Ammar tak sempat apply tawas program ni. dia lahir 2008. Nak apply tawas- rujuk sini.

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Yaati Nor said...

penah nak apply untuk zahra dulu.tp syarat dia lain..syarat dia bawah 1 thn dulu..lebih tak blh mohon..nak cuba lg la..

yatie chomeyl said...

wah bagusnya kjaan negeri sgor. mcm insentif yg kjaan jepun bagi...*clap clap*

kinna said...

amani layak, sbb lahir 9.12.09, tp syarat mak ayah dia tak lepas sbb kitorg masing2 nk kekal jatidiri penang-klate :)

Almiraz said...

Errmm rasanya tak dapat RM100 every year...tgk excerpt FAQ nih:

Faedah yang akan diterima adalah seperti berikut:
a. Di awal pelaburan, setiap Ahli TAWAS akan menerima RM 100.

b. Pada usia 18 tahun, anak-anak ini berpeluang untuk menerima sebanyak RM 1,500 hasil pelaburan di dalam skim ini.

Ilhamny.com said...

kwn lnda bersalin kat selangor dah dpt dah duit tu.., tetiba rasa nyesal lak lahirkan anak kat KL... len kali tahan dulu, carik ospital mana2 kat selangor, bru lahirkan anak..leh x..??hehehe

Sumijelly said...

sumi dah apply tuk anak no 3.. tapi terlepas untuk apply sebab :

Tarikh tutup pendaftaran adalah pada hari ULANG TAHUN PERTAMA kelahiran pemohon.

anak sumi lahir 25.02.2009 bermakna kene apply sebelum 25.02.2010... tahu pun selepas ulang thaun kelahirna dia.. jadi terlambat..hehehe

tak per, anak ke 4 ni akan di pastikan dia sempat daftar....

Sumijelly.com

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

untungnya rakyat selangor~~:)

Ibu Mifzal Arsyad a.k.a Wan Ainey said...

x merasalah duk perak ni..huhu

Sitisifir10 said...

wahh...bestnya...dan2 rasa nak pindah pi selangor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop