@ Hadiah yang unik

Tuesday, July 19, 2011

Sekarang dah jadi trend pula bagi pen drive sebagai cenderahati sesuati event. Memang cantik dan praktikal. Ibu ada dua dah-tapi sayang nak guna. Hehe.

 Satu dari event Disney Junior dan satu dari event Coway


Mula-mula tak tau pun pen drive. Ingat rubber ke apa. Siap dah campak ke meja Ammar. Tiba-tiba Ammar datang buka penutup and dok cucuk ke lap top. Baru Ibu perasan. Hehe.

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

zaidah said...

pandainyer ammar cucuk kat laptop...

dilazfamily said...

haahlah macam pemadam.ok lah dapat pen drive tu, tak nak bagi dilaz boleh?

Awok's Kiter (SyaAz) said...

Good Boy Ammar.... :)

Bionic women said...

kenapa kita x dapat invitation coway tu ek??? camner ibu dapat??

Liza said...

Hah, cutenya.....

Liza said...

Budak2 sekarang celik IT.. :)

My Aisy said...

uniq n berguna kan klu dpt camtu..best2...

Farah said...

bijakla ammar! tula aku pon ingat pemadam hahaha

SyUhAdA said...

mcm2 bntuk pendrive ada skang nie..mmg kreatif..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop