@ Idaman Mak Bapak

Monday, July 25, 2011

Ikutkan hati seorang mak bapak - kalau boleh memang nak ada playground dan pool dalam rumah. Tapi apa kan daya - rumah kecik tak muat err duit lagi la kecik tak cukup. Huhu. Dapat tumpang rezeki orang lain okla kan. Heh.

 Nampak tak Ammar dok berendam sorang2 dalam pool.

Playground dalam rumah jiran- bestnya - Ammar bolehla tumpang main petang2

9 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mama Zharfan said...

besarnya umah jiran tu..

~ZuE~ said...

Perghh best gile! Ni yg corner sblh rmh ko tu eh? Waa Mlm ni g rmh ko Usha lah hehe

Diyana said...

ni jiran cina sebelah tu ka?patut sakan renovate ritu..isk isk.syoknya..:D

Oyis said...

wow mcm taska dh!

AkmaFaizal said...

lor...area umah takde playground ke?

SyUhAdA said...

msti bdk2 suke main tu..

MamaYatie said...

wow..rumah besar siap playground tur..dahsyat..

eT said...

laman besar leh wat playgroung cenggini..huhu

Nisa' Azman said...

wow...bestnye.. siap ade playground n pool lg tue.. kn best kalo dpt wat kat umah sndri kn? ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop