@ Produk untuk hilangkan jerawat

Tuesday, September 6, 2011

Muka Ibu selalu juga naik jerawat. Selalu naik bila datang bulan. Tension juga. Walaupun naiknya satu dua je tapi besar dan ranum. Bak kata Ayah - Ibu boleh jadi penternak jerawat yang berjaya - huhu. Banyak dah ubat jerawat yang dicuba tapi tak berjaya. Nasib baik la kulit jenis parut cepat hilang. Baru-baru ni kan Ibu accident. So jerawat naik banyak. Yelah - muka tak jaga time tu. Ada kawan Ibu cadang kan satu produk ni.

Nak tau apa? Produknya dari Clarins. Namanya Blemish Control. Alhamdullilah berkesan kat Ibu. Asal rasa dah nak naik jerawat tu - tenyeh cepat-cepat. Insyaallah hilang. Satu kotak dia jual ada dua biji. Satu kotak harganya dalam RM75 if tak salah. So satu jatu dalam RM30++. Oklah sebab tahan lama.
Clarins Blemish Control



Satu kotak ada dua. Senang pakai sebab jenis roll on. Selamat mencuba!!

0 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop