@ Tak suka tak apa

Wednesday, October 12, 2011

Sekiranya tak suka seseorang itu maka tak apalah
Bukannya kita akan suka semua orang
Bukannya juga semua orang suka kita

Tapi sekiranya tak suka jauhilah
Jauhilah berbual sekiranya masa berbual tu pun tak ikhlas
Jauhilah mengambil tahu hal ehwal terkini sekiranya sekadar jadi bahan mengumpat

Jangan pula pura-pura suka tapi belakang menabur cerita
Jangan pula membuat cerita hanya dari pandangan luaran
Jangan pula menyebar cerita hanya kerana kita tak suka

Sesungguhnya menfitnah itu lagi besar dosanya dari membunuh
Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui

Jauhkanlah orang sebegini dari hidupku Ya Allah..Amin.

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

AyuArjuna BiGoshh said...

like 10000000 kali

wan nurul hezrina said...

betul betul betul=)

AnaLyana said...

saya mohon copy ye sebab sama dgn apa yg saya rasa sekarang..:)

nurul najihah zainudin said...

saya suka...

nurul najihah zainudin said...

saya suka...

nurul najihah zainudin said...

sy suka...

Anonymous said...

saya suka..

Farah said...

like!

yana..tepon aku ilang hari tu..nombor ko pon ilang sama.sila sms kan no nanti nak playdate

Sidratul Muntaha said...

samalah mcm berblog jugak sebenarnya..
kemain lagi komen beria2..
tapi hakikatnya?!
huhuhuuh..
yang penting ikhlas!!
(tagline dunia sudah kiamat ;deddy mizwar)

nUr aDila said...

yerr..x ske sy x pe..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop