@ Ada cerita

Friday, November 4, 2011

Ada cerita nak dikhabarkan. Tapi takut kalau tak jadi. Takut juga sedihkan hati sendiri. Lagi seminggu baru boleh tahu keputusannya. Macam nak berkongsi. Tapi macam takut pula. Dilema betul. Huhu.

10 kawan BabyIbu berkata-kata..:

yatie chomeyl said...

yana preggy ye? *wink wink*

Yaati Nor said...

ngandung ye..hehehehe

atoyis said...

amar nk dpt adik ke?

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

yeay! tahniah in advance!! hehehe..
welcome to the club, yana! :p

Wan Anie said...

berita gembira tu.... ucap tahniah dulu boleh?

Nak ajak babyibu dan rakan2 join GiveAway kat blog saya. Hadiah bag Angry Bird dan hadiah2 lain yang menarik :)

GiveAway

Zana Nordin said...

if berita gembira
ucapan tahniah di dahulukan

psst : set tefal dah sampai yerk yana
suka bangetttt

AyuArjuna BiGoshh said...

cakap tahniah dulu ya heheheh :)

Oyis said...

hamil kah? kalo ye, tahniah...

nur adha said...

tahniah ye...

Salam

Saya, Nur Adha. Saya telah consume Shaklee dan amat berpuashati dengan hasilnya. Jom ke blog saya http://mcm2ada-disini.blogspot.com/ untuk lihat testimony saya dan customer saya. Boleh beli vitamin pek percubaan ataupun pek penuh dengan tawaran yang sangat menarik dari saya.
Sms saya jika berminat. Saya sediakan borang pesanan jika berminat nak dapatkannya.
Saya berikan sample Vitamin E [ untuk nampak muda dan cantik] jika anda membeli dari saya. Hubungi saya untuk lebih lanjut di 019-7987970.

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

preggy ke kak?hemm...hope betul la kn...tp lisa nk jugak..keh..keh..mau jangkit2 gak la...keh..keh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop