@ Tahniah Pak Lang!!

Wednesday, November 2, 2011

Tahniah untuk adik Ibu yang konvo Ahad lepas. Ibu tengok - Ibu pulak tak sabar nak konvo. Tapi jauh lagi perjalanan ni. Panjang lagi. Mau kena nangis tiga empat round lagi baru habis kot. Huhu. Sesungguhnya banyak dugaan belajar bila berkeluarga ni. Takpelah Ibu akan buat yang terbaik. Insyaallah ada rezeki tahun 2013 Ibu konvo. Amin.


Tahniah!!

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

♥ ROS ♥ said...

syoknya konvo.. ros maseh belum berpeluang lagi..hihihi

Sidratul Muntaha said...

amin amin amin
insyaa Allah
selagi belum tutup mata..
baik bekeluarga atau tidak..
tuntutlah ilmu..
penat lelah menguruskan kedua2nya tu la nnti kat dlm kubur as amal jariah kita.
penat kat dunia jer
kat akhirat nnti kita bersenang lenang
insyaa Allah
aku ni kabo ke org suh smbugn belajo
aku pun tak smbung2 lagi

♥ Elin ♥ said...

pak lang tahniah!! ;)_

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop