@ YLS

Monday, February 27, 2012

Tahniah Yusri dan Lisa Surihani. Ibu minat juga le dua-dua. Bukan apa seronok tengok ceritera cinta ni. Sabtu malam nak tengok cerita eksklusif diorang. Emm tapi berangan jelah. Dengan background suara Ammar - apa patah pun tak dengar. Huhu.


Sumber: Google

Cantiknya venue pernikahan diorang. Baju pun cantik. Mekap je Ibu rasa pucat sikit, Tapi memang muka bahagia je. Apa-apa pun Semoga bahagia hingga ke anak cucu.

Tiba-teringat time nikah dulu - oo sila abaikan make up ye. Ibu pun tak suka - tapi time tu pasrah je. Janji kahwin. Hehe.


2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Aine Ainun said...

Wah.,...gambar ibu pun ada;)

semoga jodohnya brpanjangan,,,amin

Nida Mohd said...

Saya pun minat gak YLS ni..tumpang bahagia tengok diorang. Kompom ramai lelaki-lelaki kat Mesia ni kecewa bila Lisa kawin, tak kurang jugak yang tak puas hati sebab Lisa pilih Yusri..hihihihi.. itulah jodoh namanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop