@ Sesi pertama mencuci

Tuesday, April 3, 2012

Semalam Ibu buat sesi basuh baju Ammar yang lama. Semua elok cuma ada yang kotor di dada - kesan muak. Tapi setakat pakai dok rumah tu ok la kan. Baju baru next session baru basuh. Baju baru tak banyak pun - bolehla buat pakai jalan kata Ayah. Kat rumah pakai je baju Ammar. Heh. Masa dok sidai baju - teringat sesi basuh baju Ammar dulu. Huhu. Dah besar panjang anak Ibu sekarang ni. Sekejap je rasa.


Basuh tangan je pastu sidai kat luar


Ibu cakap kat Ammar - ":ini baju Ammar masa kecil, baby nak pinjam boleh?". Ammar kata - "boleh Ibu. Abang kan dah besar, dah tak sesuai nak pakai. Nanti belikan abang baju baru k Ibu". Huhu - oklah abang Ammar -sempat pula request baju baru. Huhu.

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Mummy GreenyHouse said...

pandainye ammar ckp camtu... :)
siap mintak baju baru lagi..hahah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop