@ Lega

Tuesday, July 31, 2012


Setelah mengodek2 blog akhirnya berjaya hilangkan malware. Alhamdullilah. Tapi bloglist Ibu terkorban dalam perjuangan itu. Harap korang boleh tinggalkan link balik ye. Nak kena buat bloglist baru. Jangan tinggal link kat sini. Tinggal kat exchance link atas tu. Kepada sesiapa yang memang dah ada tinggalkan link sebelum ni tak perlu tinggal sekali lagi. Ibu akan add balik semua dari mula. Siapa yang tiada harap sudi tinggalkan ye. Tq dear





Tinggalkan link anda di sini

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Nad @ MamaZN said...

ni link saya ;)
http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com

sudi2 la singgah =)

Cik Puan Rara said...

sape lah yg bg malware tu kn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop