@ Bengkung

Thursday, August 2, 2012

Masa pantang time Ammar Ibu tak bengkung. So bila lahirkan Amani baru sibuk cari bengkung. Mula-mula beli bengkung biasa RM40.


Memang sedap pakai tapi nak ikat memang bercinta. Agak susah nak pakai dan buka. Last-last ibu beli bengkung moden kat bengkungmoden.com.



Memang senang. Strap je. Memang berbaloi beli. Walau dah habis pantang ibu still pakai. Semoga perut kembali turun seperti asal. Chayokk!! Oh ya bengkung ni juga sesuai dipakai untur orang yang czer.

6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Jaa said...

aa, saya pun masa 1st, pakai bengkung yg pertama...susah giler..last2 saya x pakai.. utk kali ni, saya dh beli siap2 bengkung moden.. tp jenis yg lain sikit la dari yg no 2 tu...tp ada strap jugak la...

Allene said...

ibu... bengkung yang atas tu, memula pakai sedap... tp, bila da lama2 nak tarik lebih sikit dia putus.... boleh tak camtu... sengal je rasanya...

eza miza said...

eza pon pakai bengkung sampai abes pantang sampai la 100 hari..mmg nmpak kesan.. hehe..tp skg badan da naik balik sebab eza behenti amek dopamine.. dekat 7bulan da, lom ada progress tuk adi hakimi dapat adik lg..huhuhu...

Siti fairuz yusof said...

juz suke pakai yg 1st tu time pantang coz lama sket stay kt bdn kite..kalu yg moden tu tangan ni gataii nak main bukak tutup n pakai smula..heheh..

Cahaya Kita said...

saya ada pengalaman pakai bengkung yang bertali-tali tue. memang bercinta. klu nak pakai sendiri memang xlarat laa.. yang no 2 tue mcm best jer..

Nad @ MamaZN said...

kite guna bengkung pb jek =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop