@ Gambar Raya 2012

Friday, August 24, 2012

Lamanya tak bersiaran. Biasalah sibuk di hari raya. Rasanya belum terlewat nak ucapkan selamat hari raya kepada semua yang sudi melayari BabyIbu ni. Di kesempatan ini juga nak memohon maaf andai ada salah dan silap yang BabyIbu lakukan.

Kali ni balik kampung di Kuala Pilah. Pertama kali beraya bersama baby Amani. Ini je gambar yang ada. Kami tak bawa balik kamera sebab kereta dah penuh :P. Tak cukup tangan dah nak usung kamera - kena usung Amani dan baby bag - heh rasa kekok sebab Ammar dah besar. Apa-apa pun harap semua gembira di hari raya. :)



6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

eza miza said...

Wahhh... Selamat hari ry ibu...

yana lyana said...

Selamat hari raya! :)

MamaAliya said...

salam aidilfitri babyibu...

Nad @ MamaZN said...

comey amani pakai baju kurung

duitladygaga said...

cantikk.. tema purple! cute sangat!

GOSIP ARTIS MALAYSIA said...

geramyer tengok amani.. nak cubit die..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop