@ Kuih raya dalam bekas cantik

Tuesday, August 7, 2012



Tak boleh blah kan tajuk. Heh. Baru dapat bekas kuih brand tupperware. Kebetulan dapat kuih raya yang ditempah.

Apa lagi semangat la isikan kuih. Silap2 ada can before raya dah habis. Huhu. Tahun ni tempah kuih semprit, sarang semut dan cornflake je. Buat? Huhu memang takde gaya.

Posted via Blogaway

11 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Cahaya Kita said...

tupperware!!!

U_maryam said...

Ada juga kuih raya! Kami di sini kalo x buat sendri, mmg x merasalah nk mkn melainkn pegi beraya rumah org yg ada kuihraya..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Wah!semangat nk raya..dah isi kuih lam balang:)

Cahaya Kita said...

tue laaa.. semangat tue dah isi kuih raya... balang dah mahal, kuih mesti mahal2 kan?

ieyda said...

cantiknya...ada gak berkenan, tp bekas thn lepas msh leh pakai lg....

eza miza said...

hehehe... guna balang tahun lepas, yang boleh pusing2 tu... kikiki

Allene said...

arrgghhh... at least ada... lin tak cari bekas kueh lagi ni... :(

syiela said...

semanat ni.. siap isi dalam balang.. saya pun main tunjuk je tahun ni

BabyIbu said...

semangat sbb balang baru. heh. tunjuk jela tahun ni. nk buat tah bila. ada can hangus nnti. huhu.

Nad @ MamaZN said...

wah!
ni dh susun atas meja ke ni? hihihi
takut kang dh abes buat mkn sendrik ;)

Nad @ MamaZN said...

takde buat kuih ke yana..? ke sume2 pun tunjuk je? =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop