@ Lampin Ikea

Wednesday, October 3, 2012





Ibu mula-mula beli lampin ni niat nak bg hadiah kat kawan. Masa tu tak pregnantkan amani pun lagi. Tapi sebab takde kesempatan nak jumpa anak die pun dah besar maka bgla hadiah lain.

Bila lahirkan Amani. Teringat ada lampin ni. Terus basuh dan guna. Memang cantik plus nampaklah bergaya sebab bercorak kan. Kain pun elok. Ibu selalu jadikan selimut.

Baru2 ni ada pesan kat adik nak belikan lagi. Tapi sedihnya dah takde yang merah ni. Ada design baru warna hijau. Ibu beli juga sbb kain die sedap harga belas-belas rm - tak ingat pula berapa. Nnti ibu upload yg green tu pula. Blogaway ni bolh upload 1 gambar je. Huhu.

Posted via Blogaway

7 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mummy_ayu said...

wah..cantik la..memang nampak menariks..

Nad @ MamaZN said...

Eh ikea ada jual lampin ye? Taktau plak..

PinkUmmi said...

cntik je lampin ikea...tp sy tak tau pun kat ikea de jual lmpin...

Rozita said...

memang cantik..nanti nak cari jugak la..tak tau pulak ikea ada lampin..selalu beli yang putih je bila ke taska selalu tertukar..

Rozita said...

blogaway cuma boleh upload 1 gambar je ye? patutlah cuba banyak kali tak boleh nak publish..

AkmaFaizal said...

lampin ke ni?nnt nk usha tgk camne rupanya..hehe

eza miza said...

brg2 ikea memang menarik kan.. nape kat kedah takde IKEa eh.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop