@ Preloved Toys

Wednesday, October 3, 2012

Nak beli mainan berjenama memang mahal sekarang ni. Cecah ratusan. Tapi memang diakui barang yang berjenama memang tahan lama. Ibu jumpa satu FB yang jual preloved toys ni - menarik juga barang-barangnya. Kalu rajin jemputlah jengok - Juaimurah Preloved. Antara barang yang ada.



macam menarik

 ni ammar dah ada
 

 ni pun ammar ada - memang bagus ammar suka


ehmm mana letak Ammar punya yang lama eh? Kena cari ni :P

5 kawan BabyIbu berkata-kata..:

~emi~ said...

Mainan bebudak yg berjenama memang mahal pun. Boleh pikir berkali2 dulu kalau nak beli. Haha.

Nad @ MamaZN said...

Saya suke gak g website ni..

Rozita said...

saya pernah beli kat situ gak..berbaloi..

AkmaFaizal said...

boleh gak jenguk2 utk anak ni..hehe

eza miza said...

menarik brg2 kat Juaimurah tu.. tp eza tak penah order lagi..servis ok ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop