@ Kegembiraan di Penghujung

Monday, December 10, 2012

Tajuk macam nak tulis novel pula. Heh. Maksudnya di sini - bila belajar tu - tak kisahla sijil, diploma, degree etc. memang tak mudah dan banyak dugaan. Tapi Insyallah, Allah akan kurniakan kegembiraan/kebahagiaan di penghujungnya bagi yang rajin berusaha. Insyaallah.
 
Tahniah pada dua adik Ibu yang konvo pada tahun ni - Pak Ngah Opy dan Mak Su Tiqah. Semoga tahun depan giliran Ibu pula ;p. Doakan ye. Aminnnnnnnnnnn. (Bagi panjang sikit aminnya)
 

 

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Allene said...

aminnn....:D

BoNDa.... said...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Oyis said...

aminnnnn, x lama dah :) tgk org konvo rasa membuak2 jgk nak konvo hehe

Rozita abd rahman said...

ini yg best bila belajar kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop