@ SCHOLL Warehouse Sale

Saturday, December 15, 2012


Pagi-pagi dah bangun pergi Scholl warehouse sales. Nak cari sandal la konon ni. Kasut School kat kedai selalu RM200-RM300 gak. Huhu. 

 
 
Sampai pukul 9.20 pagi tapi orang dah ramai giler. Nak tengok kasut pun tak nampak. If ada yang berkenan dah takde saiz. Huhu. Rata-rata sandal dalam RM90, kasut bertutup RM130, kasut lelaki dalam RM130-RM160. Kasut budak ada 3-4 pilihan je - RM60.
 
Gambar pun tak ambil sebab orang padat betul. Dengan nak pegang kotak kasut lagi. Disebabkan banyak takde saiz. Kitaorang beli 2 pasang je. Satu untuk Ibu dan satu untuk Ammar. Jadilah kan dari takde.
 

 
 Kasut Ammar - RM60

 
Selipar Ibu-RM50
 
Warehouse sampai esok. Sape yang dekat bolehla singgah ye. Heh.

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Raihana Rr said...

macamana nk tau warehousale for next coming

Raihana Rr said...

bila lagi warehouse sales nie... berbaloi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop