@ Takut Gelap?

Sunday, December 16, 2012

Ibu memang penakut gelap. Kalau sorang-sorang memang akan tidur buka lampu. Sejak dah kahwin takdelah buka lampu sebab dah bertemankan :P. Dulu kalau Ayah outstation, Ibu dan Ammar tidur buka lampu - tapi bukan lampu kawasan tidur - lampu toilet. Tapi lepas ni kalau Ayah outstation,  kena tidur tutup lampu. Demi kebaikan Ammar n Amani. Tapi still kena ada cahaya sikit - kang tak nampak lak nak breastfeed Amani. Huhu.

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Allene said...

btul.. MIL selalu pesan ngn kami macam tu... dia kata setiap kejadian Allah, siang malam bersebab... ;)

Raihana Rr said...

sama jugak.. klu tido buka lmpu toilet

Sue said...

owh baru tau pasal ni... tp sy memang suka tido dlm gelap. anak2 pun sama. cahaya samar2 je dari carporch. teringat mula2 kawen dulu, husband tak suka tido gelap..so kena bukak lampu. tp sy lak train dia tido dlm gelap.hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop