@ Writing Mood

Wednesday, December 12, 2012

Sekarang Ibu dalam writing mood. Bukan writing entry blog tau. Tengah dok menulis tesis. Hajat hati nak hantar awal tahun depan. Harapnya sempat. Tengah gigih ni. Gigih gigih pun - gigih standard mak anak dua je lah. :P Tak segigih macam masa buat master dulu. Bangun tidur mengadap tesis.
 
Gigih-gigih suam ni pun. Jerawat dah melawat dengan manja. Kepala pun dah pening-pening. Amani pula tukar bulan buat pe el tak nak tidur. Memang dongdang sayang la Ibu. Huhu.
 
Sekarang tengah evaluate system. Susahnya cari responden. Harapnya cukupla seperti yang ditarget. Sekarang baru dapat 10 per cent. Debor. Huhu. Semoga Allah permudahkan semuanya. Amin.



 
P.s: Pemenang bulan lepas akan diumumkan esok or lusa ke. tengah peningg. TQ

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Oyis said...

keep going babyibu!! evaluation part seronok la jg, tp mmg risau sgt2 nak cukupkan number of participants. and takut2 ada penemuan yg memeranjatkan. smg Allah permudahkan...

BabyIbu said...

oyis..oh memang betul belaka. tgh debor ni. chayok untuk kita berdua....

Allene said...

aduh... thesis.. lemahkan nak menulisnya... da lama da tinggalkan zaman belajar... go ibu, go...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop