@ Alkisah Bertunang

Friday, January 4, 2013

Ibu tak bertunang dulu. PIL datang berbincang terus kira jadi. So ini bukan kisah bertunang Ibulah. So kisah bertunang siapa? Kisah bertunang adik Ibu or Pak Lang Ammar. Bertunang lepas raya haji hari tu. Baru jumpa gambarnya. Hehe. Jom layan gambar.

 
Ibu yang semangat. Menjadi pakai shawl :P

 
Inilah Pak Lang dan bakal Mak Lang Ammar dan Amani



 
Gambar sekeluarga

 
Ammar dan Pak Lang kesayangan. Muka nak menangis dah tu. Maklumlah last month Pak Longnya kahwin dan pindah serta jarang jumpa. Die takut Pak Langnya pula kahwin. Huhu.



6 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Sidratul Muntaha said...

salam yang
lama tak singgah sini
aku pun mcm ko dulu jugak
bulan 5 kot laki aku dtg marisik2 konon2nya..
trus bapak aku kate jdi..
then bulan 11 dah nikoh.
abis citer..
antaran pun takde
anok pun dah dua
huhuuhu..
bulan 2 ni plak nak uruskan adik lelaki aku bertunang
hohoh..
1st time merasa uruskan majlis iktu adat sbb mintak ank dara orang kan?!!
aritu merisik..
lps tu nk tunang
tpi as usual..
sanding2 takdelah weih..
smeoga selamat smpai akhirnay adik ko tu..
seronok tgk orang nak bina masjid nih

Rozita abd rahman said...

cantiknya bakal mak lang...

Lynn Hamzah said...

secocok...tahniah...

Nad @ MamaZN said...

Congrats!

November Lily said...

secocok pasangan ni..salam perkenalan dari saya...

Anonymous said...

yana..ana ni.nak komen pasal opie..sihatnyee die..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop