@ Bootcamp?

Tuesday, January 15, 2013

Kalau Ayah pergi Bootcamp senaman - Ibu pula nak pergi PHD Thesis Bootcamp. Hujung minggu ni Ibu pergi. Tiga hari hanya Ibu dan thesis. Kena korbankan yang lain-lain sekejap demi nak siapkan thesis ni.
 
Kalau perasan memang Ibu slow sikit berblog kebelakangan. Reply email pun slow. Pendek kata semua slowlah - sebabnya otak tengah pikir banyak benda. Mana nak edit bab 1, mana nak edit bab 2 - mana pula nak analisis data. Huhu. Tabahkanlah hati ini dan kuatkanlah badan ni Ya Allah. Sikit je lagi ni. Huhu. (Tekak dah sakit, kepala dah pening ni)
 
Tengok gambar bawah ni tetiba semangat balik - chayok chayok!!!
 

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Oyis said...

kuatkan smgt yana! btw, kat mana PhD Thesis Bootcamp tu? 3 hari x balik rumah ke?

BabyIbu said...

Kat um je. lebih kurang 8 pg sampai 6 ptg je :). heh. tu a tgh lari seratus meter dah ni. nak ikut jejak noris ni :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop