@ Bersimpuh

Sunday, February 24, 2013



Anak dara ibu sorang ni memang suka duduk bersimpuh. Padahal duduk pun kekadang tertumbang. Hmm sekejap je dah 8 bulan.

Makan selera tapi gigi belum tumbuh lagi. Huhu. Amani memang tak nak minum susu dari botol. Kalau air nak pulak. So sekarang memang direct bfeed je. Kesian jugak bila time ibu g um tu. Huhu.

Apapun alhamdullilah amani sihat.  Dah dok tepuk tangan dan goyang- goyang badan bila dengar lagu. Mulut pun dah pandai bunyi itu ini.

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway

2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mama ila said...

alahai..comel nye dia duduk bersimpuh yer =)

Farah said...

akif pon tak tumbuh gigi lagi..aku macam dah lupa umur berapa budak start tumbuh gigi haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop