@ Lapik perut

Wednesday, February 27, 2013



Ini merupakan bekalan makanan yg wajib ada dalam beg. Kalau kat lab lapar, makan. Kalau tengah-tengah malam stay up lapar pun makan ini juga. Sedap. Tq kerana menjadi makanan yang melapik perut saya sepanjang usaha keras menulis tesis.

Posted via Blogaway

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

zarena heeney said...

ena pun suka
rotinya lembut jea

Dalin said...

Ibu, kalau ibu suka butterscotch, saya cadangkan ibu beli yang sebuku tu, then bawa lah kemana2... sedap ratah mcm tu je bila tak sempat nak makan...

Sidratul Muntaha said...

sedo2 dah abis 3 bungkus klu kami laa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop