@ Hasil Baucer Buku

Friday, April 12, 2013

Last week pergi MPH. Habiskan baucer Buku 1Malaysia. Bagus la MPH ni - walau pakai baucer buku - boleh guna kad siswa juga, dapat baucer rM5 lagi dan siap ada cabutan bertuah. Kalau tempat lain guna baucer buku - resit pun tak boleh amik. Huhu. Ikhlas betul MPH ni ye.
 
Inilah buku Ibu borong. Untuk Ibu dan Ammar. Saje amik buku belajar bahasa Inggeris - kena improve ye. Nanti dah nak kena mengajar. Untuk Ammar - Ibu beli buku darjah satu terus. Bagus betul buku latihan - dibuatnya macam latihan buku kosong tu. Satu dalam RM3.90. Berbaloi la. So inilah kali terakhir menikmati benefit as a student. Lepas ni kena kerja. Huwaaaa.
 
 
 

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Dalin said...

ada lagi baki Baucer tu... tak tahu nak beli apa.. ibu ada ank, boleh sumbangkan pada ank sikit... hehe..

Yana said...

beli la novel ke or hadiahkan buku kat anak sedara ke - heh.

Allene said...

lama sungguh tak membeli buku... =D

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Wah ... Best nyer ... Kita xde pun ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop