@ Rajin Adik Rajin

Monday, July 8, 2013

Amani suka betul duduk kat tempat study Abang Ammar. Kalau dapat pegang pensel dan buku tu, kira dah heaven. Mula la dengan muka yakin nak tulis macam abang Ammar. Heh. Asal Nampak abang Ammar takde je, kelam-kabut merangkak ke meja study. Panjat duduk sendiri. Ibu yang cuak sebab takut kerusi tu terbalik. Huhu. Apa pun bagus suka buku ni, Harap sampai besar la ye dik. Amin.








2 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Nigina said...

ala comeinya amani...

mama salwa said...

alahai kecik2 lagi dah rajin nak belajar kn..hehe..cerdikk :)

http://joynhoney.blogspot.com.au

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop