@ Amani dan laci

Tuesday, September 3, 2013

Amani agak suka buka laci kat rumah tu. Tak macam Ammar - Ammar jarang nak buka dan kacau barang dalam almari. Amani pula memang hobi buka laci kat rumah dan 'kemas' barang. Huhu. Anak perempuan kot - suka nak 'ngemas'. Tadi belek-belek gambar jumpa gambar Amani tengah gigih nak keluarkan buku dari laci. Gambar ni masa Amani 8-9 bulan rasanya. Meh tengok usaha gigih Amani. Sampai berpeluh. Inilah namanya Usaha Tangga Kejayaan. Kan Amani kan?



 
Gigih nak keluarkan buku

 
Awat susah sangat ni


Ha dapat pegang dah
 
 
Ni nape ada kamera lak ni

 
Abaikan mereka - teruskan perjuangan
 
 
Tangan terkepit


Tak leh kuar - huwaaa
 
 
Ops ada orang amik gambo - malu nak nangis


Usaha lagi
 
dan lagi

 
Yeay Berjaya - berpeluh-peluh macam kerja berat ni





3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Norlizayati Othman said...

Good job Amani!

eedazz zed said...

yana, drawer tu cantik beli kat mana..? =)

Yana said...

@Norlizayati - Hehe. Abis dikeluarkan semua kekadang tu. Huhu

@eedaz - ha jap lagi aku share. Ramai pulak email tanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop