@ Comotnya Adik

Thursday, September 19, 2013

Dulu Ibu pernah tulis entri pasal anak comot. Memang Ibu kurang gemar. Tapi nak buat macam mana - sejak dah mula kerja ni Amani di bawah jagaan orang lain. Pasrah je lahkan. Balik je Amani mesti agak comot.  Sama ada muka comot or baju penuh dengan kesan makanan. Huhu. Takpelah nak buat macam mana. Nak demand pun tak boleh. Janji ada orang jaga Ammar dan Amani baik-baik, itu pun dah sangat bersyukur.
 
 
 
Ha Amani makan apa tu?
 
 
Erkk makan coklat la ni - abang Ammar suap ke dik?
 
 
Sedap Ibu..:)

 
Ada lagi tak eh? :P

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Nieyl said...

olololol...comotnyer die...makan coklat yea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop