@ Berat ke Sayang?

Wednesday, October 2, 2013

Ibu beli penimbang kat rumah. Sebab nak naikkan berat badan. Huhu. Konon nak monitor la ni. Tapi sekarang Amani pula yang rajin timbang berat badan. Hehe. Last check Dr. 9kg. Tapi sekarang dah 10kg. Lately sejak dapat kaki ni, Amani dah kurang makan. Tapi minum susu banyak. So balance baliklah. Agaknya sebab tu badan naik.
 
Kalau abang Ammar pula, sibuk nak berdiet. Beratnya 18kg. Katanya nak die sampai 10kg. Hoho. Ayah terpakslah bagi taklimat yang budak-budak tak perlu diet. Tapi kena makan cukup untuk membesar sampai tinggi macam Ayah. hehe. Macam-macam.
 

 
Kalau timbang kena tahan napas dan pegang perut ya :P

3 kawan BabyIbu berkata-kata..:

mysha said...

Hu3 tengok entry nih tetiba sentap sbb diri da overweight uhukhuhkhuk

Khairyna said...

jelesnye tgk rambut amani sbb anak saya rambut masih jarang2 lagi..dan jeles gak sbb saya nk turunkan berat badan, yana nak naikkan pulak.huhu

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Tengah cuba control nih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop