@ Tonton Online Love You Mr. Arrogant jom

Sunday, October 20, 2013

Haa. Ibu jarang dapat tengok drama bersiri ni. Tak pernah sempat nak ikut. Huhu. Dah dengar pasal cerita Love You Mr. Arrogant  ni - tapi dengar jelah tak sempat nak tengok. Tetiba masa balik raya hari tu, nampak buku ni di rak buku di rumah. Haha. Pinjam sat no. Lama tak baca novel.

 
Ni buku dia - tebal juga
 
Em best juga baca. Feeling-feeling gitu. So tetiba teringin la nak tengok dramanya pula. Kena la cari online kan sebab ceritanya dah di tengah jalan. Saja nak tengok macam mana pula adaptasinya bila jadi drama ni.

 
Maka mencari la Ibu. Heh google punya google jumpa link ni. Ok. Lepas ni bolehla curi-curi masa layan - kalau sempat. Huhu.

Nak tengok online  Love You Mr. Arrogant Full Episode? Klik Sini

0 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop