@ Belengas

Wednesday, June 11, 2014

Belengas atau comot lomot definisinya. Ibu memang tak suka tengok anak Ibu belengas - baju comot, berhingus atau muka melekit2. Masa Ibu dengan Ammar, memang Ibu jaga betul. Kalau baju comot sikit Ibu terus tukar.
 
Tapi sekarang bila Ibu kerja. Ammar dah ok sebab dah besar. Tapi Amani asal Ibu balik je mesti belengas dan berlomoih. Huhu. Siap ada makanan kat baju. Huhu. Kesian anak dara Ibu.
 
Kalau Ibu dok rumah pun sekarang. Dengan perut makin sarat. Memang tak sempat nak maintain macam dulu. Amani nak makan sendiri dan haruslah comot kan. Ibu pejam mata jelah biar die main sampai petang baru mandikan cantik cantik.
 
Huhu. Now Ibu faham kenapa ada setengah parent boleh biar anak comot lomot. Tak larat nak mandikan dan tukar baju. So pejam mata jelah kalu sikit2. Baru anak dua ni. Masuk 3 ni tak leh bayang. Huhu.
Rambut dah ke mana ikatnya
 
 
Abang Ammar pun nak interframe :P

1 kawan BabyIbu berkata-kata..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop