@ Salam 2015

Thursday, January 22, 2015

Sekejap dah masuk 2015. Dah nak hujung bulan baru la sempat nak update blog. Sesungguhnya sejak bekerja ni, masa sangat terhad. Tapi tahun ni bertekad nak aktif juga walaupun mungkin tak seaktif dulu. Sayang dunia blog ni.
 
Ibu masih belum dapat menangani jadual kerja dengan baik. Masih terkontang kanting. Yelah sejak lahirkan Amina - maid Ibu dah balik kampung. Sejak tu memang tiada pengasuh. Mula-mula Ibu jaga sampai habis cuti bersalin, lepas tu Ayah, kemudian Tok Mama, Mak Su..haa habis satu kampung gilir-gilir jaga. Memang pening selagi tak settle masalah pengasuh ni. Semoga cepat settle supaya boleh Ibu fokus kerja pula.
 
Pasal kerja? Alhamdullilah ok cuma sangat sibuk. Dulu ingat pensyarah hanya mengajar dan buat penyelidikan. Rupanya tidak. Banyak elemen lain yang Ibu perlu belajar. Dari mengajar, supervise student, buat research, apply grant, tulis paper (baru cerita tulis belum kes nak publish :( ), present paper, review paper, manage event dan banyak lagilah. Penat memang penat tapi bagusnya memang banyak la skill dapat walau baru setahun bekerja.
 
Pasal Ammar, Amani dan Amina? Ha tu lain entri pula ye. Ibu ada benda nak buat jap. Hadiah pemenang pun belum habis pos. Sabar ye semua - sekarang bebudak tu tak sihat dah 2 minggu. Ibu memang patah tangan kaki. Ok jumpa lagi di entri seterusnya.
 
 
Chak!! Tunjuk muka sikit lama Ibu tak keluar dalam blog :P
 

4 kawan BabyIbu berkata-kata..:

MamaAliya said...

sama la juga dgn kita kak yana.anak-anak pun dah 2 minggu demam.mmg musim dan tak dapat nak di elak.bila anak2 demam kelam kelibut semua ahli keluarga termasuk atok dan nenek.huhu...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam,
chaiyok3 naaaaaaaaaaa
iols dah lama tinggalkan dunia research & published paper ini
he3

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

ellycha said...

Assalam.cantik bokitta french patches sis pkai tu.if rasa nak letgo blh lah cntct sy 0139812204..or other old design bokitta pon boleh:) tq.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Widget By Devils Workshop